- ბლოგზე ავტვირთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
- გავიხსენეთ როგორ ავტვირთოთ პრეზენტაცია დრაივიდან ბლოგზე
- ვიმუშავეთ ჩვენი ბლოგის სტრუქტურაზე
- ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე
- შევქმენით შეფასების რუბრიკა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის
- დავიწყეთ მუშაობა სასწავლო პროცედურების გაწერაზე
- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა
- დავალების პირობის ადეკვატური გაგება და გააზრებაქულებიდავალების პირობა ადეკვატურადაა გაგებული.2დავალების პირობა ნაწილობრივ არაადეკვატურადაა გაგებული.1დავალება მთლიანობაში არაადეკვატურადაა გაგებული.ნაწერი აღარ სწორდებაIIკრიტერიუმინაშრომის აგებაქულებინაშრომი კარგადაა ორგანიზებული, მონაკვეთები თანმიმდევრულად და ლოგიკურად ენაცვლება ერთმანეთს, აბზაცები სწორადაა გამოყოფილი.1ნაშრომში დარღვეულია ტექსტის ლოგიკა და / ან იგი ორგანიზებული არ არის .0IIIკრიტერიუმიმსჯელობის დასაბუთებაქულებიმსჯელობა დამაჯერებლადაა დასაბუთებული და არგუმენტები გამყარებულია შესაფერისი მაგალითებით.5მსჯელობა მთლიანობაში დასაბუთებულია, თუმცა ცალკეულ შემთხვევებში არგუმენტაცია არასაკმარისია და/ან არ არის გამყარებულია შესაფერისი მაგალითებით.4მსჯელობადასაბუთებულია, თუმცაცალკეულ შემთხვევებშიარგუმენტებსა და მოხმობილ მაგალითებს დამაჯერებლობა აკლია.3მსჯელობა ზერელედაა დასაბუთებული და არგუმნტები არადამაჯერებელია.2მსჯელობა ძალზე ზოგადია, არგუმნტების და /ან მაგალითების მოხმობისას დაშვებულია უზუსტობა ან ფაქტობრივი შეცდომა.1მსჯელობა დასაბუთებული არ არის.0I V კრიტერიუმიდამოუკიდებელი აზროვნბა და ზოგადი განათლებაქულებინაშრომში მკაფიოდ გამოვლინდა აბიტურიენტის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, დამოკიდებულებათა და შეფასებათა არაშაბლონურობა და ზოგადი განათლება.3ნაშრომში ნაწილობრივ გამოვლინდა აბიტურიენტის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი,თუმცა მკაფიოდ გამოვლინდა ზოგადი განათლება .ანდა ნაშრომში მკაფიოდ გამოვლინდა აბიტურიენტის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, შეხედულებათა და შეფასებათა არაშაბლონურობა , თუმცა ნაწილობრივ გამოვლინდა ზოგადი განათლება.2ნაშრომში ნაწილობრივ გამოვლინდა ზოგადი განათლება და /ან დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი.1ნაშრომში არ გამოვლინდა დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი და ზოგადი განათლება.0V კრიტერიუმილექსიკა და სტილი~ქულებინაშრომში აზრი ენობრივად ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული, შერჩეულია დასმული ამოცანების შესაფერისი სტილი,დაცულია ნაშრომის სტილისტური ერთგავროვნება. გვხვდება ორიოდე სტილისტური ხარვეზი.3ნაშრომში აზრი ენობრივად ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული,მაგრამ გვხვდება სტილისტური ხარვეზები.2ნასრომში აზრი გასაგებია, მაგრამ ლექსიკა მწირია, გვხვდება არაადეკვატური ლექსიკა და სტილისტური ხარვეზები.1ნაშრომი სტილისტურად გაუმართავია.0VIკრიტერიუმიმორფოლოგია, ორთოგრაფია, სინტაქსიქულებიარ არის დაშვებული ერთზე მეტი შეცდომა.4არ არის დაშვებული ორზე მეტი შეცდომა.3არ არის დაშვებული ოთხზე მეტი შეცდომა.2არ არის დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.1დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.0VI Iკრიტერიუმიპუნქტუაციაქულებიარ არის დაშვებული სამზე მეტი შეცდომა.2არ არის დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.1დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.0
Monday, 22 October 2018
ტრენინგის მეექვსე დღე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment