Monday, 22 October 2018

ტრენინგის მეექვსე დღე

  1. ბლოგზე ავტვირთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
  2. გავიხსენეთ როგორ ავტვირთოთ პრეზენტაცია დრაივიდან ბლოგზე
  3. ვიმუშავეთ ჩვენი ბლოგის სტრუქტურაზე
  4. ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე
  5. შევქმენით შეფასების რუბრიკა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის 
  6. დავიწყეთ მუშაობა სასწავლო პროცედურების გაწერაზე
  7. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების რუბრიკა
  8. დავალების პირობის ადეკვატური გაგება და გააზრება
    ქულები
    დავალების პირობა ადეკვატურადაა გაგებული.
    2
    დავალების პირობა ნაწილობრივ არაადეკვატურადაა გაგებული.
    1
    დავალება მთლიანობაში არაადეკვატურადაა გაგებული.
    ნაწერი აღარ სწორდება

    IIკრიტერიუმი
    ნაშრომის აგება
    ქულები
    ნაშრომი კარგადაა ორგანიზებული, მონაკვეთები თანმიმდევრულად და ლოგიკურად ენაცვლება ერთმანეთს, აბზაცები სწორადაა გამოყოფილი.
    1
    ნაშრომში დარღვეულია ტექსტის ლოგიკა და / ან იგი ორგანიზებული არ არის .
    0

    IIIკრიტერიუმი
    მსჯელობის დასაბუთება
    ქულები
    მსჯელობა დამაჯერებლადაა დასაბუთებული და არგუმენტები გამყარებულია შესაფერისი მაგალითებით.
    5
    მსჯელობა მთლიანობაში დასაბუთებულია, თუმცა ცალკეულ შემთხვევებში არგუმენტაცია არასაკმარისია და/ან არ არის   გამყარებულია შესაფერისი მაგალითებით.
    4
    მსჯელობადასაბუთებულია, თუმცაცალკეულ შემთხვევებშიარგუმენტებსა და მოხმობილ მაგალითებს დამაჯერებლობა აკლია.
    3
    მსჯელობა ზერელედაა დასაბუთებული და არგუმნტები არადამაჯერებელია.
    2
    მსჯელობა ძალზე ზოგადია, არგუმნტების და /ან მაგალითების მოხმობისას დაშვებულია უზუსტობა ან ფაქტობრივი შეცდომა.
    1
    მსჯელობა დასაბუთებული არ არის.
    0

    I V კრიტერიუმი
    დამოუკიდებელი აზროვნბა და ზოგადი განათლება
    ქულები
    ნაშრომში მკაფიოდ გამოვლინდა აბიტურიენტის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, დამოკიდებულებათა და შეფასებათა არაშაბლონურობა და ზოგადი განათლება.
    3
    ნაშრომში ნაწილობრივ გამოვლინდა აბიტურიენტის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი,თუმცა მკაფიოდ გამოვლინდა ზოგადი განათლება .ანდა ნაშრომში მკაფიოდ გამოვლინდა აბიტურიენტის დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, შეხედულებათა და  შეფასებათა არაშაბლონურობა , თუმცა ნაწილობრივ გამოვლინდა  ზოგადი განათლება.
    2
    ნაშრომში ნაწილობრივ გამოვლინდა ზოგადი განათლება და /ან დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი.
    1
    ნაშრომში არ გამოვლინდა დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი და ზოგადი განათლება.
    0

     V კრიტერიუმი
    ლექსიკა და სტილი
    ~ქულები
    ნაშრომში აზრი ენობრივად ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული, შერჩეულია დასმული ამოცანების შესაფერისი სტილი,დაცულია ნაშრომის სტილისტური ერთგავროვნება. გვხვდება ორიოდე სტილისტური ხარვეზი.
    3
    ნაშრომში აზრი ენობრივად ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული,მაგრამ გვხვდება სტილისტური ხარვეზები.
    2
    ნასრომში აზრი გასაგებია, მაგრამ ლექსიკა მწირია, გვხვდება არაადეკვატური ლექსიკა და სტილისტური ხარვეზები.
    1
    ნაშრომი სტილისტურად გაუმართავია.
    0

    VIკრიტერიუმი
    მორფოლოგია, ორთოგრაფია, სინტაქსი
    ქულები
    არ არის დაშვებული ერთზე მეტი შეცდომა.
    4
    არ არის დაშვებული ორზე  მეტი შეცდომა.
    3
    არ არის დაშვებული ოთხზე  მეტი შეცდომა.
    2
    არ არის დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.
    1
    დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.
    0

    VI Iკრიტერიუმი

    პუნქტუაცია
    ქულები
    არ არის დაშვებული სამზე  მეტი შეცდომა.
    2
    არ არის დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.
    1
    დაშვებული ექვსზე მეტი შეცდომა.
    0

No comments:

Post a Comment